e greu sa te lasi uitat…


Era seara. Un apus plin de praf.
Si te`am vazut plecand.
Cu un rucsac, cu ganduri
Avei acelasi par pierdut.
Avei aceeasi masca.
Acelasi suflet stramb.
Am strigat la tine…
Am inchis ochii si am crezut
In vise…
Dar nu te`am mai gasit
Nicicand… nici sub valuri
Sau tarana… sau in amintire.
Am alergat ca o nebuna,
Ca o ceata risipitoare.
Am rascolit muntele
Si marea… si orasul nostru inghesuit.
Au inceput sa treaca anii.
Mai intai cei care au durut mai mult
Si era luni si apoi vineri.
Si`am incercat sa culeg povesti.
M`a salvat credinta
Ca ai ajuns poate sa iubesti.
Macar un loc, sau un cuvant anume
Sau pe cea care te`a schimbat.
E greu sa te lasi uitat…
noi doi … tu m`ai uitat.

text: Cristina
foto: Felicia

5 răspunsuri la „e greu sa te lasi uitat…

Lasă un răspuns

