half lit souls…

– ma dor falangele…
– de la ce iubito?
– de la pian… am cantat toata noaptea.
– ce?
– iubirea…
– eu nu te-am auzit.
– eram pe camp
– si luna?
– era cu mine…
– si eu?
– erai in mine…
– nu eram. m-ai uitat acasa, in pat.
– am luat cateva versuri cu mine. iti spun: erai acolo!
– si ce spuneau versurile?
– ca ma iubesti…
– si te iubesc?
– eu te iubesc!
– atat stii? atunci pleaca…
– unde sa plec?
– departe.
– raman pe piele..
– te voi sterge cu o alta piele.
– raman in suflet…
– ti-l dau tie. ia-l
– o sa il ucid…
– fii blanda doar.
– raman cu tine.
– de ce?
– fiindca ma iubesti…

– te-am iubit.
– acum 5 minute?
– acum o viata.
– ma minti…
– iubito… e doar un vis. ai plecat pana la urma.
– dar m-am intors. m-am intors pentru ca ma iubeai.
– nu te-ai intors. nu te-am mai iubit.
– si atunci? de ce sunt aici?
– pentru ca tu inca…
– eu inca… te iubesc.

text: cristina
foto: felicia

2 răspunsuri la „half lit souls…

Lasă un răspuns

