sincere…

Daca as fi crezut ca pot sa uit as fi uitat oare vreodata? Sau daca as fi crezut ca exista iubire as fi putut oare sa iubesc? Si daca am iubit? Si daca am uitat? Sau daca am uitat ca sa iubesc din nou? Nu stiu daca e golul din mine sau golul din tine cel care ma cheama inapoi… inapoi la ce eram cand ne-am cunoscut, la cuvintele acelea atat de simple care nu au durut niciodata. Nu stiu sa recunosc iubirea printre toate sentimentele pe care le-ai adunat in mine…
nu pot sa imi dau seama care din versiunile din mintea mea este cea adevarata: cea in care te uit sau cea in care te iubesc? Ambele dor… durerea mea se naste din totata fericirea noastra. Si daca nu as fi uitat ca noi doi nu am avut doar fericire atunci poate s-ar fi sters si durerea.
E greu sa ma lupt cu noi, cei din trecut. Cu amintirea noastra. E inca mai puternica decat tot ceea ce sunt eu acum. Si sunt atat de multe lucruri incat imi e greu sa ma conving ca eu, cea eu, sunt acolo undeva.
E nefiresc si ilogic sa incerc sa gasesc fericire in locurile in care patrunde doar absenta ta. Si absenta ta a patruns adanc in mine. Din mine fericire nu se emana. Si daca degajez o iubire, o cat se poate de cat de cat iubire, absurda si incoerenta este pentru ca nu te am pe tine. Pentru ca lipsa de iubire ma sufoca, ma distruge, si daca focul din mine piere atunci pier eu, cu tot ce eu am insemnat vreodata.
Este oare in mine inca o iubire absenta? Cea pe care o reneg si o inaltur si o urasc?
Daca iti urasc iubirea atunci de ce te mai iubesc pe tine? Si daca imi urasc iubirea de ce te-as lasa sa ma mai iubesti vreodata?
Atat exist. Atat sunt. Parca nu as fi niciodata simpla, dar simplitatea insami mi se naste din iubire. Si daca trebuie sa iubesc simplu ca sa te iubesc pe tine, atunci as face-o. Si daca trebuie sa doara absenta ta, atunci sa doara pana la moarte. Pana la oase m-as zbate pentru un gol pe care l-ai lasat in mine. Si pana la ceruri as curge ca sa te iubesc ca un om simplu.

text: cristina
foto: felicia

Un răspuns la „sincere…

  1. „..Daca iti urasc iubirea atunci de ce te mai iubesc pe tine? ” asta e propozitia care mi-a atras cel mai mult atentia…niste cuvinte simple dar cu atatea dedesubturi ascunse. Hmmm…cred ca numai cei ce traiesc sau au trait asa ceva sunt capabili sa inteleaga. Mi-a placut mult acest post. Scri frumos si incarcat de sentimente.

Lasă un răspuns

