cufundati in intrebari…


De m-as intoarce iarasi in trecut
Sa strang in brate sarutarea ta
Vei frange pieptul meu pe necuvant
Stergand in praf din nou iubirea mea?

De mi-as intoarce gandul inapoi
Sa te cunosc din nou cum te stiam
Vom rataci vreodata doar noi doi
Prin ploile pe care atata le iubeam?

De ti-ai aduce-aminte ce-mi spuneai
Ca vrei sa pleci oriunde-n asta lume
Si peste-un veac din nou de ma gaseai
Sa recladim in noi iubirea fara nume.

As fi cladit cu tine doar noroaie
Atat imi pare-acuma c-a ramas
Sa ma intorc? De ce? – nu se mai poate
Dar visul crud din mine ramane inca treaz.

text: cristina;
foto: felicia;

3 răspunsuri la „cufundati in intrebari…

  1. Wow…scrii super frumos… si esti diferit fata de toate blogurile pe care le-am vazut…..si eu am un blog dar nu e la fel de bun ca al tau…felicitarii…foate frumos

Lasă un răspuns

