in a toamnei nostalgie…

E toamna in goluri si-n suflet mereu
E toamna din acelea ce nu vor sa piara
Ramai adormind, sorbind sanul meu
Ramai in iluzii si-n-amintire de vara.

E rece si pustnic amorul meu ars
E rece prezentul cu visul lui searbad
Asculta la ochii cum picura-n vals
Asculta la ploaia cum curge in treacat

E vant in suspinele toate deodata
E vant intre noi si-mi esti amagire
Aprinde lumina in ceruri cufundata
Aprinde sarutul nascut din iubire.

E departe de noi fericirea de soare
E departe-n nisipuri privirea ta calda
Gusta din mine cu far` de-asteptare
Gusta tristetea din toamna-mi balada.

text: cristina

foto: felicia

 

 

Un răspuns la „in a toamnei nostalgie…

  1. Buna Cristina . De aproximativ o ora stau si citesc posturile tale si ma uit pe DeviantArt la fotografiile Feliciei .Sunt impresionante . Eu locuiesc in Madrid dar de sarbatori voi veni in Romania . Credeti ca ar fi posibila o sedinta foto ?? Multumesc >:D<

Lasă un răspuns

