amalgam de tu si eu…

 

pe cate carari catre stele

pe atatea abrubturi ucigase

te-ai intors la mine.

 

Mi-ai uns vasele lezate

cu vaselina…

multumesc. Si: te iubesc

 

prin porii mei albi cu negru

ai strecurat credinta

ramai cu mine…

 

si ramai cu bine

in straturile fiintei mele

acolo, in nefiinta.

 

Poate ma cureti de pacate

lasa-ma sa zac

in trupul tau…

 

si ucide-mi visele alterate

o sa te iubesc de-acum

si pan` la moarte…

 

text: cristina

foto: felicia

Lasă un răspuns

