de ma urasti, de te iubesc

Image

De ma urasti, nu ma uri prea tare

de nu ma vrei, mai vrea-ma-ma putin

pan`ce amorul meu, definitivul, moare

sa-l parasesc pe tine clandestin…

de ma iubesti, iubeste-ma in taina

de te strecori, strecoara-mi-te-n gand

acolo e cenusa noastra de-altatdata

si iti promit c-am sa adorm uitand…

de tot te vreau, mai fa ca sa ma doara

de te iubesc, acuza-mi tu amorul

pana ce timpul departe totul cara

si-ai sa-mi ramai amar si trsit ca dorul.

foto: feli

text: cristina

Un răspuns la „de ma urasti, de te iubesc

Lasă un răspuns

